Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 10:35:30 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12829 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Paikuse alev, 19278 Sindi-Lodja-Silla 
tee // Silla küla, Jõekalda kergliiklustee L4, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Paikuse alev, 19278 Sindi-Lodja-Silla tee // Silla küla, Jõekalda 
kergliiklustee L4 (Ühiskanalisatsioon, Veevarustus (kinnistuväline)) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: trassid läbivad riigimaanteed

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27224320>  (menetlus nr: 
460516), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister